VY-MŇOUK
Básnička kulíškům: Písmenka v polštáři

neděle 27. ledna 2013

Úvodník

Moji milí,
předpokládám, že jste se za mnou dostali pomocí odkazu na Vy-mňouku. Pokud ne, tak jen ve zkratce, pořád jsem ta stejná Mňoukla&vymňoukla, která publikuje svoje literární hokus-pokusy na blogu s názvem Vy-mňouk. A cože to vlastně dělám tady?
Chtěla jsem si psát literární deníček, občas něco z knihovničky, nějakou tu větu o psaní a podobně, jenže se mi to na stránce mého blogu nějak nelíbilo. Chtělo to samostatný koutek kybersvěta, který vznikl teď a tady.
Tak vás tu tedy vítám.
Vcukuletu:

  • K názvu- všechno, co napíšu, vzniká nejprve na linkách mého bloku, obyčejnou tužkou či propiskou. Můj svět je prostě linkovaný.
  • K obsahu blogu- jak už jsem se zmínila, najdete tu: čtenářský deník, miniporadničku o psaní (aby na ni stačily mé malé síly), literární deníček (z ukázkami dílek, která si syslím jen pro sebe) a buhví co všechno ještě ;).
  • K přezdívce- prosím, neděste se, opravdu jsem ta stará známa Mňoukla, jen jsem se nedávno začala kwenijsky (Tolkienova elfština) a vytvořila jsem si elfské jméno, které zní Aimiri. Podepisovat se vám chvíli budu oběma jmény, a pak si všichni nějak zvykneme.
Kupodivu je to všechno!
Vaše Aimiri (Mňouk.)

Žádné komentáře:

Okomentovat