VY-MŇOUK
Básnička kulíškům: Písmenka v polštáři

pondělí 28. ledna 2013

Literární deníček: Drabble smršť

Minulý týden byl ve znamení drabble. Stoslovných povídeček, ve kterých se vyskytovalo pět zadaných slov. A ne vždycky jsem z nich byla nadšená...
(Poznámky kurzívou a v závorkách jsou projevy mé drahé Múzy.)

Drabble první: KONCERT
103 slov.
(celých!) 40 minut.
Přiznám se, že ještě než jsem dostala slova, věděla jsem, že budu psát o klavírním koncertě. Ale to jsem ještě nevěděla, co mi to Sabka zadá.
Kravata (jupí!), ovce, atol (polk), dlaždička, sníh.

Až po kravatu to šlo. S atolem začaly problémy, prosím vás, ať budete mít jakýkoliv problém, nechoďte po pokoji v kruhu a neopakujte u toho: "Atol, atol, atol, atol..." Vaší hlavě to rozhodně svědčit nebude.

Pak nastal spor s ovcí, tedy ne s ovcí, ale s Múzou, ta ovce tam ovšem taky hrála roli.
"Tak tam napíšeme něco ve smyslu obětní ovce."
"Ale to byl beránek!"
"Ale obětovali se i ovce, přeci."
"Jo, ale boží byl obětní beránek!"
"Kdo říká, že ten náš koncertmajstr je boží beránek?"
"...." (Jo, zase jsem se vzdala)
Drabble druhé: BEZPEČÍ
Tady mi to nějak podezřele šlo. Tak tedy jen údaje.
103 slov.
15 minut.


Drabble třetí: DOPIS
Bylo darováno a nezveřejňováno, má podobu dopisu (jak již hovoří název).
106 slov.
20 minut.

Vůbec to ode mne není hezké, že jsem toho napsala tak málo, za celý týden, ale čtu Pána prstenů, to mě musí omlouvat. On byl GENIÁLNÍ!


1 komentář:

  1. Hahá, pěkně jsem ti to zavařila :-) Ale poradila jsi si s tím skvěle. Miluju jak píšeš, to dabble je úžasný.
    A tohle Nokturno... je tak krásné a jemné, strašně se mi líbí, úpně pohladí na duši.

    PS: moje můza je tupá, mohla bys prosím poslat tu svou, aby ji trochu nakopla ?

    OdpovědětVymazat